• Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Youtube
  • Telegram
  • Koo
  • Read in English
Prangyan Parimita

ଆଉ ବ୍ୟାଙ୍କ୍‌ ଦୌଡ଼ିବାକୁ ପଡ଼ିବନି । ସାଧାରଣ ଲୋକଙ୍କ ସୁବିଧା ପାଇଁ ଷ୍ଟେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କ ଅଫ୍ ଇଣ୍ଡିଆ (Door Step Banking Services) ଉପରେ ଗୁରୁତ୍ୱ ଦେଉଛି । କୋଭିଡ -19 ସମୟରେ ଲୋକେ ଘରୁ ବାହାରି ପାରୁନଥିବାରୁ ପ୍ରଥମେ ଏହି ସେବା ଆରମ୍ଭ ହୋଇଥିଲା । ତେବେ ଏହି ସେବା ଦ୍ୱାରା ବରିଷ୍ଠ ନାଗରିକ, ଭିନ୍ନକ୍ଷମ, ଗୁରୁତର ରୋଗରେ ପୀଡିତ ବ୍ୟକ୍ତି, KYC ପଞ୍ଜୀକରଣ କରିଥିବା ଆକାଉଣ୍ଟଧାରୀ ଏବଂ ନିଜ ଘରର ଶାଖାର ପାଞ୍ଚ କିଲୋମିଟର ମଧ୍ୟରେ ରହୁଥିବା ଅନ୍ୟ ସମସ୍ତ ଏସବିଆଇ ଗ୍ରାହକ ଉପକୃତ ହୋଇପାରିବେ ।

ଦେଶର ସର୍ବବୃହତ ବ୍ୟାଙ୍କ ଏସବିଆଇ ଟ୍ୱିଟ୍‌ କରି ଏସମ୍ପର୍କରେ ସୂଚନା ଦେଇଛି । ଦିବ୍ୟାଙ୍ଗ ଗ୍ରାହକମାନେ ତିନିଥର ମାଗଣାରେ ଘରେ ବ୍ୟାଙ୍କ ସେବା ପାଇପାରିବେ  । ବ୍ୟାଙ୍କର ଅପଡେଟ ଟ୍ୱିଟରେ ଲେଖାଯାଇଛି , ' ଆପଣଙ୍କ ଘର ସାମ୍ନାରେ ଏସବିଆଇ । ଭିନ୍ନକ୍ଷମ ଗ୍ରାହକଙ୍କୁ ଏକ ମାସରେ ମାଗଣାରେ ତିନିଥର 'ଡୋର ଷ୍ଟେପ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ସେବା' ପ୍ରଦାନ କରାଯିବ । ଏହା ଏସବିଆଇ ସହିତ ଏକ ଭିଡିଓ ପୋଷ୍ଟ କରିଛି,ଯେଉଁଥିରେ ଡୋର ଷ୍ଟେପ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ସେବାଗୁଡିକ ବିସ୍ତୃତ ଭାବରେ ବର୍ଣ୍ଣନା କରାଯାଇଛି ।

 

SBI (Door Step Banking Services) କିପରି ପଞ୍ଜୀକରଣ କରିବେ ?

ଷ୍ଟେଟ୍ ବ୍ୟାଙ୍କ ଅଫ୍ ଇଣ୍ଡିଆ ଗ୍ରାହକମାନେ ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି ନମ୍ବରକୁ କଲ କରି Door Step Banking Services ପାଇଁ ନିଜକୁ ପଞ୍ଜୀକୃତ କରିପାରିବେ। ବ୍ୟାଙ୍କ ଏଥିପାଇଁ ଦୁଇଟି ଟୋଲ୍ ଫ୍ରି ନମ୍ବର 18001037188 ଏବଂ 18001213721 ଜାରି କରିଛି ।

ଡୋର ଷ୍ଟେପ୍ ବ୍ୟାଙ୍କିଙ୍ଗ୍ ସେବାରେ କେଉଁ ସୁବିଧା ମିଳିବ ?

କ୍ୟାସ୍‌ ପିକଅପ୍

କ୍ୟାସ୍‌ ଡେଲିଭରୀ

ଚେକ୍‌ ପିକଅପ୍

ଡ୍ରାଫ୍ଟ ବିତରଣ

ଟର୍ମ ଜମାର ଡେଲିଭରୀ

ଲାଇଫ୍‌ ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ ପିକଅପ୍

KYC ଡକ୍ୟୁମେଣ୍ଟ୍ ପିକଅପ୍

ହୋମ୍‌ ବ୍ରାଞ୍ଚ ପଞ୍ଜିକରଣ

OTV is now on Whatsapp

Join and get latest news update delivered to you via whatsapp

Join Now